Oyun grubu , kreş vs verebilirsiniz . Ben de yurtdışında yaşıyorum . Kimsem yok kızım 18 aya kadar konuşma yoktu arada meme cee falan . Sonra bizim de saçma sapan hareketler. Tv vardı kapattım . Sürekli konuştum yemek yapıyordum öğrenme kuleleri varya yanıma aldım beraber yaptık . Bulaşık makinesini beraber boşalttık ,yansıma seslere bak internette önce onlarla başla . Bizim iki ayda 3 kelime olmuştu birden atak yaptı 3. Ayda kelime sayısı öyle arttı ki cümle kurdu . Ki biz yabancı ulkedeyiz yani bizden başka konuştuğu kimse yok . Sen bol bol parka çıkar . Dönüyor mu elini tut kutu kutu pense oyna . Tavsiyem bunlar olur . Ekranı kestıgımız de kızımda garip garip şeyler çıktı sarhos gibi oluyorlar . Otizm olmasa bile otizm belirtileri çıkarıyor ortaya ekran .