Canım ilk kızım tam 25. Ayına kadar sadece sessiz şekilde baba derdi. Çocuk gelişimi uzmanı sıkıntı yok dedi, dil konuşma terapisti 3 yaşından önce bir şey diyemeyiz mizacı da öyle olabilir dedi o zaman. 25. Aya geldiğinde birden bir konuşmaya başladı direk 3 kelimeli cümlelerle, şimdi maşallah susturamıyorum. Biraz daha zaman ver ve bol bol kitap oku kızım çok dinlerdi okurken beni, hayvan seslerini taklit derdim onları yapmaya çalışırdı mesela. Sonra o dinlediklerinin hepsini pat diye çıkardı önümüze