sdrnaz bende sizin gibi bi şokla öğrendim doğdular bile benimkiler 4 aylık oldu 🥰 bizim ailelerde de yok ama araştırınca anneannem tarafında olduğunu öğrendik çift yumurta ikizi benimkiler anne tarafından gelir dedi doktorumuz. Bizim de 4,5 yaşında bi oğlumuz daha var bi anda 3 çocuk sahibi olduk 🥳 başta ben kabullenmekte çok zorlandım nasıl bakıcam vs diye evet tek çocuğa göre zor ama aynı zamanda çok güzeller 😍 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🙏