sdrnaz 2-3 gün önce kanama şikayetiyle doktora gittim tek kese vardı bugün tekrar kanama olunca tekrar gittm ve neyle karsılasıyım ikiz bebişler geliyor 3 yasında da bi oğlum var ve işin garip tarafı ne benim ailemde nede eşimin ailesinde ikiz bebek yok ikiz olan hamişlerrr varmı aranızda durumlar nasıl 😂
Paramedik16 sdrnaz pko durumunuz var mı pko olan insanların ikiz hamile kalma olasılığı baya yüksek oluyor benim ikizlerim var 23 aylıklar ilk 3 ay hep kanamam oldu bu arada tuvalet ve yemek harici 3 ay hiç kalkmamıştım sonrasında 28 haftalık doğdular 2.5 ay küvezde kaldılar falan ama her ikiz erken doğacak diye bir durum yok endişe etmeyin ikiz çocuğa sahip olmak bu dünyadaki en zor ama en güzel şeylerden biri bence onları birbirinden ayrı düşünemiyorum sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah 🥰🙏🏻
Migrenimtutuyovalla sdrnaz Allah yardımcın olsun bacım 6 yaşında bir kızım 13 aylık da ikizlerim var 😂 İkiz büyük sabır istiyo gerçekten 😂 Sağ salim kucağına almak nasip olsun inşallah 😍
Sadekahve_ sdrnaz 2 yaşında kızlarım var, seni bir güzel cümbüş bekliyor hazır ol 😃 Sağ salim kavuşun İnşallah 😊💛
Gzdnr17 sdrnaz 27 aylık ikiz annesidrn sevgiler zor ama çok güzel günler bekliyor sizi sağlıkla kucağınıza alın 🥰🥰🥰
sdrnaz Paramedik16 Ayyy Allâh bagıslasın 😍😍 internette biraz baktım evet erken doğum riski varmış icimdeki korkular endişelerin tarifi yok 🤗
sdrnaz Migrenimtutuyovalla Amiinn inşallah 😍 Allah hepimizin yardımcısı olsun icimde tarif edemedigim cok büyük bi korku var nasıl aşıcam hic bilmiyorum 😂😂
3kedili2bebekli sdrnaz ya başlarda biraz onu emzir bunun gazini çıkar bunu emzir bu kaka yaptı temizle ay o da kaka yapmış duş mu aldirsam dur bir süt sagayim birini emzirirken diğerine onu icirsem zamandan tasarruf ederim gibi sürekli bir yogunluk halı 😂 sonra bir anda bakıyorsun buyumusler işte tecrübeli annesiniz sizi çok zorlamaz bende 13 aylık benimkiler baya rahatladım ben yani yalnız bakıyorum eskisi kadar zorlanmiyorum diyebilirim 😊
Migrenimtutuyovalla sdrnaz Korkma ilk zamanlar biraz zor ama büyüdükçe öyle tatlı öyle komik oluyorlar ki 😍 İkiz annesi olmak ayrıcalık gerçekten 🩷
Mucizexx sdrnaz öyle düşünmeyin doktorlar ona erken doğumu engellemek için ilaç veriyorlar bende ikizlerimiz 36haftalık doğurdum küvez ihtiyacıda olmadı çok şükür sizde de herşey yolunda gider umarım
sdrnaz Sadekahve_ Allah bağışlasın canım 😍 hemde nasıl gözümün önünde canlanıyor 1 sene sonraki halim 😅😅
Sadekahve_ sdrnaz yani, önceden bir evladınız daha olduğu için az çok tahmin edersiniz zaten 😃 e tecrübeniz de var daha avantajlısınız ☺️
sdrnaz Sadekahve_ Tek korkum sanırım 3 üne birden yeterli bi anne olabilir miyim hepsine düzgün yetişebilir miyim isteklerini yerine getirebilir miyim😊
3kedili2bebekli sdrnaz o zaman Allah bir güç kuvvet veriyor inanın 😂 bir süre sonra yorgunluk falan kalmıyor mesela bebeklerim 8 de uyudu ben hala uyumadım bakın sabah 8 e kalkarlar ama salakligima doymayayim yorulmuyorum artık 😂
Sadekahve_ sdrnaz olursunuz tabii ki, biz anneler çok ama çok güçlüyüz, hele de söz konusu evlatlarımız olunca yapamayacağımız hiç birşey yok Allahın izni ile 💛☺️ evet zor oluyor elbette ama Rabbim gücünü kuvvetini veriyor
sdrnaz 3kedili2bebekli Sabah pişman olcagımızı bile bile oturuyoruz hala malesef doğru söylüyorsunuz 😅😅 düzeni de cok iyi oturtmuşsunuz maşallah sabah 8 aksam 8 benim oğlum benle yatar benle kalkar bi uyku düzeni tutturamadım 😂
Paramedik16 Papatya42 rahimde bebek büyürken kanama alanları oluşabiliyor zamanla bu kanama alanı küçülüyor kaybolıuor ve kanama bitiyor her kanama bir düşük riskidir ama her kanama düşükle sonuçlanacak diye de bir kaide yok tabi ki siz stres yapmayın dinlenmeye çalışın doktorunuz porgestran yazdı mı düşük önleyici bir hap vajinal yoldan da alınıyor bir de proluton iğne onu da hafta da bir vurulsanız iyi olur o da düşük önleyici bir hormon iğnesi benim maalesef 3 ay boyunca her gün olmuştu eğer dediğim ilaçlar yazılmadıysa mutlaka iyi bir kadın doğumcuyla görüşün hatta perinatologla görüşün(riskli gebelik uzmanı) çoğul gebeleri genelde bu hekimler takip etmeli benim doktorum öyleydi bu arada bende sağlıkçıyım
sdrnaz Paramedik16 Evet bana iğne ve hap verdiler onları kullanıyorum iğnemi de 4 günde bir vurulmaya gidiyorum Pazartesi günü detaylı bi kontrolüm var bakalım o zaman ne dicek nasıl bi yönlendirme yapıcaklar 😊 açıklamanız icin teşekkür ederim icim rahatladı biraz 🙏