Deletedmom61 valla eşim 2 yıldır uzman 6 senelik evliyiz inan böyle olucagını bilseydim orda kalmasını kabul etmezdim 10 aylık oğlumuz var 4 yada 5 kez ancak görmüştür kısa kısa geldi izinlere de. Bırak gel diyorum ama bırakmıyor gurur verici orası ayrı ama tek başıma cok zor bebekle olmak.