Ask2 Ayse_veyselefe47 1yıldır mahkemedeyiz canım üst mahkemeye çıkıp duruyoruz askerlikte mahkeme işleri öyle sıkıntılı ki bıktık artık
Dln Ayse_veyselefe47 kesinlikle karakter meselesi 🎈 benimde esim uzman.samimi oldugumuz cok arkadsimiz var.
Rmzye Mucize_DuamMAY 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😔 bu meslekte sabit biryere gelene kadar çocuk olmuyormuş geç anladım😔
Rmzye Mucizemmmm ah ahhh neler çektim eşimde yılın 9 ayı orada kaldı ne evlilik bildik ne birşey şimdide çocuk oldu yine Suriye de ve ben bebeğime alışamadım evlenmeden bebeğim oldu sanki
Seyma06 Pakizeliya şimdi oğlumuz küçük o sebeple tekrar doğuyu yapıp bir daha doğuda kötü bir yer geldiğinde gitmemek için çünkü büyüyecek okul falan ayrı kalmak istemediğimiz için
Rmzye Mucizemmmm bizde tayinciyiz bu sene bizde kurtuluyoruz ama neye yarar ilk senelerimizi ilk günlerimizi aldılar bizden
Gunes_kiz Derin17 öyle insanlarla arkadaş olunmz zaten gerek yok onlara. Kişinin insanlığı önemli bence. İçlerinde gerçekten rutbeyi önemsemeyen iyi insanlarda var. Allah öyleleriyle karşılaştırsın bizi.
Rmzye zeytingozler bu evlenmeden çocuğum oldu hissi çok kötü 😔 çünkü bana eski hayatımı özlettiriyor çocuksuz eşimle vakit geçirmeyi özlüyorum yaşayamadığımız evlilik hayatını özlüyorum
zeytingozler Rmzye ne zaman bitecek haber varmi diye surekli soruyorum o da ben de yorulduk bi cikar yol bi yuva ve su gocebe hayatin artik bitmesi