haydii canım çok sütün yetersiz olduğunu kendin anlayabileceğini düşünmüyorum çişli bez sayısı yeterliyse sıkıntı yok demektir diyorlar genelde. Ama şöyle bir şey var kilo alimini takip etmek gerekiyor eğer bir ayı bekleyemeyecek kadar sıkıntılı olduğunu düşünüyorsan o kadar az olduğunu düşünüyorsan ve bebeğin durmadığını düşünüyorsan ağladığını düşünüyorsan bence bir ayın dolmasını beklemeden doktora gidip 15 gün içinde yeterli kilo almışım bunu kontrol ederek bu şekilde mamaya başlamanı tavsiye ederim çünkü ben doktorun söylemiyle mamaya başladım