Ya ağlar ya aranmaya başlar. Bebeğiniz emzik tutuyorsa ben ağlamalarını şöyle ayırt ediyordum. Ağlerken Emziği verdiğimde hemen atıp devam ediyosa aç, biraz emmeye calısıyorsa uykusu var😂😂😂 veya uykusunu aldıgından eminsem sağına soluna dönüp aranmaya calısıyosa açtır. O size kendini tanıtır yakında bakışından anlarsınız.