nesegul Bebeğe bir şey vermemeye çalışın benimkide aşırı gazlıydı bir iki kere çıkarması yeter sanıyordum meğer kalıyormuş bez açık topuklarına ayak masajı, duş, spaya götürebilirsiniz çok rahatlatıyor ah çok iyi anlıyorum sizi çok çektirdi bizimkide bize bir ay daha sabredin 3. ayda öğreniyorlar