nesegul canım benim ben 2 çocuk annesi olarak sana diyorum ki maalesef bazı şeyler bizim elimizde değil olacaksa oluyor ki gaz problemi maalesef bebeklerin yüzde 98 inde falan var kolik olmasa bile gaz çıkaramıyorlar kendileri bazen bazı bebeklere ne masaj ne damla ne diyet fayda etmez ama sen yinede masaj ve bacak ittirme hareketleri yaptır bol bol, üşütme sende bebekde yani bence gaza mucize bir çözüm asla yok bunu doktorum da söyledi bizde gazdan çektik gaz yapmayan mamaya geçmek istedim ama doktorumun dediği buydu ve çok haklı maalesef belli bir ayda kendi kesiliyor bunu bil azıcık daha sabret seni çok iyi anlıyorum