Emzirmenin konforlu olduğuna katılmıyorum yani herkes için değil. Benim için aşırı konforsuzdu, yüce duygular filan da hissetmedim. Toplumumuzda gereksiz abartılan bir durum. Nasıl mutluysanız öyle yapın. Sağarak vermek de bir seçenek olabilir mesela. Tek bağ emzirerek kurulmuyor öyle olsa hiç emziremeyen anneler ne yapacaktı ?