higibey4257 seni az çok anlyrm bende emzirmek çok zor sevmiyorum die hep arkadasma anlatrdm, sonra hop apandstim patlama aşamasına geldi, amelyat oldum, ve bütün düzen gitti bebk biberona mamaya alisnca memeyi bıraktı, o kadar çok üzüldüm ki anlatamam sana, hastanedym amelyat oldum bebegimden ayriyim Allah’a her saniye dua ettim nolur eve gdym çocuğumu emzrym die, cok zordu, eve geldim baş agrilari diş cektrme, peşimi birakmayan bir sürü hastalik oldu ve çocuk hastalıkları memeye bıraktı, halen üzülürm onun o memedeki halini bakisini o emme sesini çok özel çok farklı ve bir daha yasanmicak duygular anlar, benimde memelerm senin gibi bu emzirme sutyenleriyle gezerdim nine memesi gibi, hamilelikten önce çok güzeldi gogslerim ne küçük ne büyük çok iyidi, bende yaptrcam ama bırak emsin bir sene ya öyle düşün de ki, ben çocuğum için böyleyim emmesi bitince ooo istedigim herşeyi yaptrrm de kendine güven motive ver seni gerçekten anlyrm ama biraz sabret ve bu düşüncelerde süte etki ediyor gerçekten deki bol bol emsin bebeğim de hiç üzülme çok değerli bebislerimiz