Ben yalan söyleyemem valla müthiş zor bir konu iki çocuk büyütmek. 32 yaşındayım hayatımda çeşitli zorlukları gördüğümü düşündüm hep ilk çocuğum doğduğunda hele ya ikinci olsa ne kadaf zor olabilir ki dedim. Ya resmen zor çarpı zormuş . İkinci çocuktan sonra panik atak oldum . Özellikle geceleri gelen panikataklarım vardı . Strese dayalı kurdeşenler dökmeye başladım. En son doktora gidip nolur kafamın içini kapatalım hiç birşey düşünmek istemiyorum dedim düşünmek bitsin dedim . Şuan biri 4 buçuk diğeri 2 yaş olmak üzere . Son 7 8 ayı antideprasanlarla geçirdim . Gerçekten zormuş