ugze Yani yorumlara bakıyorum asla düşünmeyin ,buralar cehennem vs gibi korkutucu yorumlar görüyorum arada gelen cesaretim daha da kırılıyor.Benşm gibi olan başkaları da vardır eminim.zorlukları elbet vardır da gerçek anlamda hayatımız bitiyor mu ya😐
SemaNur-Muhammed ugze Arasındaki yaş farkının önemli olduğunu düşünüyorum şahsen. Oğlum 3 buçuk yaşındayken 2. çocuğumu doğurdum, evet ilk zamanlar biraz zordu lohusalık süresi vs. Şuan küçük 11 aylık olacak tabii ki zorlanıyorum ama büyüğün yanına gidip ona bakıyor oynuyor ne varsa ağzına götürüyor 😂😂 biraz olsun vakit geçiriyorlar. Eğer bebeğin küçükse biraz beklemeni öneririm yok yaşı 3 ü geçtiyse hiç sıkıntı etme:) bunlar şuan ki düşüncelerim küçük biraz daha büyüyünce ne olur bilemem😂
ahkalbimm ugze yoo ben çok mutluyum. Evet zor yoruluyorsun ama iki çocuk güzelce oynarken dinlenebiliyorsun veya yemeğini yaparken gelip parçalarına dolanmıyorlar. Yanımda güzel güzel oynuyorlar. Ve iki çocuğun sana olan sevgisi dünyalara bedel 😍
sek_kahve ugze her evladın sevgisi ayrı ayrı. Öyle diyenlere şey demek lazım öyleyse seç birisini, hangisini seçebilirsin? Seçemez yani, o tarz söylemler lafta sadece. Evlat bu, kaç tane olursa olsun yokluğu düşünülmez. Allah sınamasın inşallah
Aklimideliricem Ben öyle düşünmüyorum açıkcası. Tek çocuğun da zorluğu var kolay mı sanki. İkisi birbiriyle oynayıp güldükçe her zorluk geçiveriyo bende😍
ugze Aklimideliricem yani inanın bi çocuk daha istiyorum kızım 16aylık olcak.iki yaşından sonra ama böyle yorumlar kırıyor cesaretimi
Aklimideliricem ugze her yaş aralığının ayrı zorluğu var büyüyünce de kıskançlık baş gösteriyo az daha büyüsün dersen okul zamanına geliyo ayrı zor olur diye düşünüyorum 😂
ismimneolsunla SemaNur-Muhammed Ay benım oğlum 3 yasına girdi tam doğum gününde hamile olduğumu öğrendim acaba erkenmi diyordum bu mesajınız benı cok rahatlattı😍
Misssitare ahkalbimm iki çocuk güzelce oynarken dinlenebiliyorsun Bu gerçek miiiğğ🙆♀️😅 bizi kandırmıyorsunuz dimi???
ugze Aklimideliricem evet ömür dediğimiz zaten hep bi seviye geçmek gibi anın kıymetini bilmek lazım☺️
araspoyraz ugze iki çocuklu 24 yaşında bir anneyim biri 3 yaş biri 1.5 yaş büyük oğlum kardeşini kıskanıyor sürekli itip duruyor herhangi birşeye dokunmasına izin vermiyor böyle yapınca küçüğü ağlamaya başlayınca cinnet geçiyorum ama bazen oynamaları birbirilerine sarilmalari olunca com mutlu oluyorumm.
ugze araspoyraz kıskançlık elbet olcak yani kendi küçüklüğümü düşünüyorum da biz de kardeşimle tartsırdık oyun da oynardık . Günümüzde bunlar daha ürkütücü geliyor galiba ama doğası bu bence kardeşliğin🫶🏼
simsim476_ ugze 2 çocuğum var biri 5 biri 2 yaşında. Çok mutluyum çok şükür sağlıkları yerinde olsun geri kalan hersey zamanla yerine oturuyor. Zorluğu yok değil var hemde çok zor olduğu zamanlar oluyor. Ama şuan mesela beraber oynuyolar konuşuyorlar sohbet ediyorlar şarkı söyleyip dans ediyorlar o hallerini gördükçe şükrediyorum. Hersey zamanla dahada kolay oluyor.
bisenakillisinzaten ugze iki çocuğum var biri 3 yaş 4 aylık biri de 11 aylık. İkiside farklı dünya ikisi de canından bir parça. Çok seviyorum onları ve çok mutluyum iyi ki de olmuş.
Ococila Ya hayat tabiki bitmiyor bu korkutmak da değil ama gerçekten sevdiğim insanlara ilk çocukları 6-7 yaşına gelmeden ikinciyi öneremiyorum ya benim çocukların arasında 2 yaş 6 ay var anne için çok yıpratıcı bir süreç ben oğlumu ilmek ilmek işledim gerçekten herşeyiyle ilgilendim sürekli etkinlikler gezintiler ilgi alaka ama kardeşi doğunca ben istesem de istemesem de ilgi bölündü oğlum çok sakin bir çocuktu çok uslu akıllıydı sadece uyumazdı o konuda zorlanırdım ama kardeşi doğdu huyu değişti aksi inatçı ağlak mız mız bir çocuk oldu oğlum şuan 4.5 yaşında hala uyumuyor hala aşırı mız mız herşeye ağlar bazen benle oynamak istiyor etkinlik yapmak istiyor en doğal hakkı o anda kızım altını kirletmiş oluyor yada kızıma yemek yedirmem gerekiyor kızımda şuan 2 yaş oldu bu arada oğlumu bekletiyorum erteliyorum çocuk üzülüyor ben üzülüyorum istesemde ikisiyle yeterince ilgilenemiyorum ikisininde ihtiyaçları farklı oğlumda daha küçük bana ihtiyacı var bir ona koş bir kızıma koş ev işi artı ben çalışıyorum her gece vicdan azabım yorgunluk stresle yatağa giriyorum gerçekten çevremde hep çok sabırlı bir insan olarak bilinirim yapı gereğide sakin biriyim ben ikinci çocuğum doğana kadar oğluma sesimi yükseltmedim ama ikinci çocuktan sonra bağıran yorgun mutsuz bir anne oldum evlatlarım için canımı veririm ama bu gerginlik de elimde değil kim ister böyle olmak ama çıldırtıyorlar elimde değil her sabah mutlu mutlu evden çıkalım diye o kadar çabalıyorum ki ama istisnasız her sabah bir kriz yaşıyoruz biri üstünü giymek istemiyor biri bezini değiştirmek istemiyor kendini yerlere atıyor (2 yaş sendromu) ben kendimi yine sinirlenmiş buluyorum ağlıyorum üzülüyorum uzun uzun anlatmış oldum ama yaşadıklarım bunlar
ugze Ococila dışarıdan bakınca ya da birkaç gün sonra o anları hatırlayınca gülüp geçeceksiniz belki ama olay anında eminim ki çok sinirleniyordur insan .Bence kardeşliğin böyle bişi olduğunu kabul etsek daha rahatlayacağız .hepsinin hüyı değişiyor demek ki hep bu yazılıyor bunu böyle kabul edin .cocuk bırakın sizden görsün evde görsün kıskançlığı da kızılmasını da bu onu hayat hazırlayacak işte siz iyi bir annesiniz🌸
iki_prensesannesi ugze iki tane çok zor ve sağlık sorunları olan çocuğum var ve inaninki ciddi sağlık sorunları olmasaydı 3 üncü çocuğuda yapardım bu kadar netim . Çocuklarım asla kolay çocuk olmadılar 2 yaş ve 3.5 yaş biri atipik otizim diğeri dehb ve bağırsaklarından hasta ben onlar için işten çıktım ama pişman değilim asla . Evet zor oluyor ama hep birlikte el ele atalabiliyoruz özellikle eşiniz de size destek olacak biri ise başkalarına kulaklarınızı kapatın. Onların iyiliği için pedegog desteği de alıyorum bu süreçte. Her gören ikiz zannediyor çok güzel oyunlar kuruyorlar birlikte çok güzel vakit geçiriyoruz eve tikilip kalan bir anne de olmadım sosyalleşmek içinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum ve sürekli eve tikilip kalmıyoruz bir ehliyetim kaldı onuda inşallah alırsam yakın ilçelere vs götürmek istiyorum onları mesela evet zorlukluklari var ama her zorluğun ardında bir kolaylık vardır
Ococila ugze çok teşekkür ederim o kadar iyi geldi ki bu cümleniz yorucumu çok yorucu güzel yanları var mı tabiki var sizi ne kadar yorsalar da birbirlerini sevmeleri birbirlerine sarılmaları öpmeleri birbirlerini kollamaları o sevgi olmasa kimse üstesinden gelemez bence siz kendinizi hazır hissediyorsanız 3 yaşını geçtikten sonra yapın bence annenin hazır olması çok önemli