babymamma kurabiyevarsimitvar bizimki de bba delisi 7 aydan beri baba diye geziyor o zamanlar bilinçli değidli tabi ama ilk söylediği baba oldu
EgemenAtam babymamma 17 aylikken dedi oncesinde nene diyordu😂Ben yilmadan her gun annnnn neeee annn neeee dedim bikti heralde sonunda soyledi kurtuldu😂
asafyusuf Benimki 13 aylıkken anne diyordu hatta üst üste anne anne derdi ama 1 aydır asla demiyor ne yaparsam yapiyim anne demiyor