vecihi evet evde 3 çocuk olunca ipin ucu kaçıyor bazen muhabbet bile edemez oluyorsun ve benim şuan eşimle yalnız kalmaya çok ihtiyacım var.hamileliğim çok stresli geçti ve psikolojik olarak yıkık durumdayım.dün psikiyatriste gideceğimi söyledim ve kendi kendine düşünüp böyle bir çözüm bulmuş sevdiceğim 🥹