Merhaba hanımlar.5 aylık bir bebeğim var ve emiyor.birkaç gün sonra doğum günüm.eşim dediki 1 günlüğüne biryerlere gidelim fakat bebeğim emiyor ama çok acıkınca mama da içiyor.bu günübirlik gezmeye o kadar ihtiyacım var ki.artı olarak 2 okullu çocuğum var ve çok yorgunum.bakıcak kişi konusunda sıkıntım yok.beni anlayanlar çıkacaktır eminim.fikirlerinizi bekliyorum .