mobesebesir Deletedmom_897 bende hiç içmiyorum aklıma dahi gelmiyor dün mesela evde tadilat falan vardı o hengamede hiç aklıma gelmedi bugün yine 3 bardak içtim
nilikonunannesii Deletedmom_897 içersiniz alışırsınız diğer türlü içilmiyor maalesef ki bide ben yaz kış soğuk su içerim o yüzden tadı güzel geliyor bana 😅
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_897 soğuk dediğim buz gibi değil canım serin olcak yani tam kıvamında fjfjdj