nilikonunannesii Deletedmom_897 içersiniz alışırsınız diğer türlü içilmiyor maalesef ki bide ben yaz kış soğuk su içerim o yüzden tadı güzel geliyor bana 😅
kurabiyevarsimitvar Deletedmom_897 ben yatana kadar böyle devam iş yarım kaldı mama içiriyorum hanımefendiye cuk cuk
araspoyraz Deletedmom_897 Su çok önemli icilmezse baş ağrısı yapar aşırı yani musluk önünde bebeğe verirken aklına gelmesi lazım
Deletedmom_897 araspoyraz Evet ya baş ağrısı yapıyor bide böbreklerimin susuz kalmasından korkuyorum inanın aklıma da gelse içmek gelmiyor içimden 🫢
kurabiyevarsimitvar araspoyraz ben de baş ağrısı hiç yok ama halsizlik, eklem ağrıları çok maalesef eşim aşırı su içer ama başı ağrıyor😅
araspoyraz Deletedmom_897 çok dikkat edin bence su hatırlatma uygulamaları var zaten kullanın şu an bir sorun çıkmazsa bile ileriki yaşlarda çıkar. Doldur matarayi gözünün önüne koy içersin
Deletedmom_897 araspoyraz Annem o kadar çok su içer ki düzenli bu şekilde ona bile doktoru suyu fazla iç dedi .Çok haklısınız valla hatırlatma indiririm hemen teşekkür ederim
kayipbaliknemo Deletedmom_897 Bu ben hamileyken içiyodum Şimdi emzirirken de içmem lazım ama aklıma gelmiyor Su hatırlatıcı uygulama var onu mu indirsek?
kurabiyevarsimitvar araspoyraz xlwmqmxlwğ öyle valla eşim de artık “şuram ağrıyor” dediğimde “canım senin her yerin ağrıyor. Neren ağrımıyor onu söyle?” Diyor…
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_897 ben zevkine bile içerim suyu😂stanley alın bari soğuk tutuyor hep suyu. soğuk içince içtikçe içesiniz gelir ben günde 2.5 3 litreyi geçiyor hatta 2 damacana bizde 1.5 haftada bitiyor
Deletedmom_897 usenmedimyaptimbirvelet Soğuk su hiç içemem diş eti hassasiyetim vwr 😄😄Her şeye kılıf bulurum hahahaa
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_897 soğuk dediğim buz gibi değil canım serin olcak yani tam kıvamında fjfjdj
araspoyraz kurabiyevarsimitvar Su gerçekten çok önemli bende içmeyi sevmem bende idrar yolu enfeksiyonu var su icmesem ağrıdan ölüyorum onun için mutlaka hergun 1 lt içmeye çalışırım. Sizde içmeye çalışın daha enerji dolu olduğunuzu goreceksiniz
kurabiyevarsimitvar araspoyraz Evet gerçekten hamileyken çok iyi geliyordu 2-3 litre içerdim. Tekrardan içmek istiyorum dediğiniz gibi 1 litre içsen yine iyi 🥹