harryer bizimki üç dört günde iyileşti bir haftalık kontrolüne gittiğimiz de hiç bişey yok maşallah demişti doktor iyi bakmışsın ama demişti
Ben hep karton bardak kestim koydum kremlerini bol bol sürdüm çok şükür iyi atlatmıştı darısı tüm küçük adamlara inşallah