harryer valla ben o biruni hastanesindende vazgeçip en son dr barış bağbancıya aldım ve geçen cumartesi sünnetini yaptırdık. 4.günümüz bugün ve sadece ilk gün çişini yaparken bi cok agladı akşamına gayet iyiydi sonraki zamanlarda da aynı şekildeydik sanki hiç sünnet olmamış gibi 🤗 ve gerçekten doktor cok iyi ve ilgiliydi gerçekten iyi ki ona yaptırmışız