minikveannesii ben kızım 14 aylıkken hamile kalmıştım araları 23 ay ilk başlarda zordu ama şuan iyi, ikinci erkek 4 aylık olmak üzere. Bir yandan zor bir yandan kolay mesela benim kızıma emziğini veriver desem verir, bez getir desem getirir o bakımdan kolay ama en nihayetinde o da çocuk ve onun gönlünü etmeye çalışırken küçük kenarda biraz ağlayabiliyor. Ama dün bi anı yaşandı kızım oğluma sarılıyor, oğlum gülücük atıyor, arkada da taçlı kızım çalmaya başladı mı, aldı beni ağlama. İyi ki böyle olmuş😍🥹