gg3848
yuuuiutttt
Yok yanlış anlamak olur mu ,benim de ilk bebeğim ve açıkçası biri bana bunu söylese asla inanmazdım . İlk 2.5 aylıktı ya da 2 ay 3 haftalık falandı Kumsal anne dediğinde ben de kendi kendime öyle duymak istiyorum o yüzden öyle anladım dedim . Ama 3 aylık olunca artık bildiğin çok net şekilde anne diyordu , bilinçli değil diye düşündüm başta sonra bir gün ben işten geldigimde kucağıma alınca anne dedi 🥹🥹 o zaman ikna oldum , anne diyince herhalde anneanne kolay çıktı 😂 ama anne çok net iken anneanne , annannii olarak çıkıyor daha . Hoş bu kadar erken de çok iyi değil ,babası uyuturken az mızmızlandı bugün anne anne diye ağlıyor seni istiyor diyip bana devretti mesela nöbeti 😐 sağolsun canım kocam 😂, 😂