cakebabe 4 ay 14 günlüğüz. Canım kızım son 3 haftadır tam bir cadı , acıkıyor emmek istemiyor çığlık atıp bağırıyor. Uykusu geliyor uyumak istemiyor. Ne yerde yatsın ne kucakta dursun gerçekten bağırıp azarlayıp duruyor bizi. Ama aynı zamanda da kahkahalar , şirinlikler yapıp içimizi eritiyor. Oturma çalışmasınj biz de yapıyoruz özellikle sofrada bizimle beraber oturmayı çok seviyor. Anne , anneanne demeye başlamıştı ama şimdilik onları da çok az söyleyip bu babıldama dedikleri gibi aslında yeni sesler çıkarıyor