meliko04 Dediğiniz gibi yapacağım, çok teşekkür ederim. Benimde bebeğim kesinlikle burnuna dokundurtmuyor. Ay gerçekten burun tıkanıklığıyla nasıl geçecek bu kış bilmiyorum. En iyisi peteği tamamen kapatmak. Burnu tıkandığı için ememiyor ve ona daha çok sinirlenip başlıyor ağlamaya