Ogulcum33 SevNurRel merhaba benim bi oğlum var şimdi kız bekliyorum çok heyecanlıyım ama yapabilir miyim bilmiyorum 🙈
NurR SevNurRel benm oğlum 19 aylık kızım 1 aylık iş hayatıma ara vermemek için peş peşe yaptım zorlanıyorum şuan alışma sürecindeyiz ama ilerde daha iyi olacağına inanıyorum ilk günlere göre daha iyiyiz
SevNurRel NurR Bende şuan öyle düşünüyorum iş hayatı da olduğu için peşpeşe olsun diyorum. Çalışmak da hayatın bi parçası neticede ama karar veremiyorum