SevNurRel Evet Allahın izniyle 1 sene sonunda rahata ermiş olcam planlı hamile kalmadım ama kalmak istesem bende bu zamanlamayı isterdim çünkü uykusuzluga,gaza,aglamaya,emzirmeye,evde durmaya herşeye alıştım bebekli hayata adapte olmuşken en mantıklısı arayı açmamak 😊