merve0715 ben emzirirken değil şuan hanileyim hamileyken apse oldu göğsüm
10 gün cerrahi serviste yattım. Hamile olduğum için genel anestezi alamadım, lokal anestezi ile apse drenaj operasyonu geçirdim kesi atıldı. Şuan 1 ayı geçti ama hâlâ kesinin belli bir noktası açık yara kaldı her gün pansuman sargı ile kapatiyoruz