Sağ göğsümde hep ağrım vardı çok hızlı sertleşiyordu doğum yaptığım zamandan itibaren herkes emzir emzir derken bişey yoktur diye düşünmekten mastit olmuşum haberim yok içi apseye dönüşmüş enfeksiyon kapmış şimdi iki tane yumurta var göğsümün içinde sanki antibiyotik kullanıyorum geçmezse cerrahi işlemle içini boşaltırız dediler başınıza gelen oldumu çok korkuyorum ordan emzirme dedi doktor daha sonrasında süt kesilir mi tek göğüsle bebek asla doymuyor mama takviyesi yapıyorum