aybarsmom34 mom97X Neyse onu söylüyorum bacım isteyen anlayışla karşılasın, isteyen alınsın. Biraz gamsızımdır 😂😂
minikurabiyeninannesi mom97X hastalık falan bahane etmekten çok korkarım bir kere denedim ertesi gün gerçekten hastalandı 😃 ben genelde işim var müsait değilim gibi şeyler söylüyorum 😃
ilknurbs mom97X kimse beni çağırmadıği için böyle bahanelerim yok . Herkes bana geliyor 😂 Yıldım taktikler güzelmiş . Gerçi bana çat kapı da geliyorlar
metemom_ mom97X ay canım Metehan biraz hasta gibi hiç gelip sizin çocuklara bulaştırmayalım (senin çocukların vahşi bebeğime zarar verir ) 😂
bebeklihayatt137_ Kızım aşı oldu atesi cıktı gelemicem Telefon sessizdeydi duymamışım Cocuga bakmaktan telefonu elime alamıyormki Bu gece hic uyumadı cok yorgunum😁
1prensesannesi__ mom97X o an konuşmak istemediğimde kızımı uyutuyordum bakamadım sonrada aramayı unuttum diyorum
nisanurkrts mom97X kızı uyutuyorumdur ve kapiya vurmalari bitmiyordur sirf kiz uyusun diye ay uyuya kalmisiz duymadim telefonda sessizde duymamisim kiz uyaniyor diyorum