mom97X Kızlar standart pembe yalanlarınız nelerdir ? Yani misal sizi çağırıyorlar ama gitmek istemiyorsunuz, ne gibi gerçekçi bahaneler söylüyorsunuz ? 😁
kurabiyevarsimitvar mom97X “Kız huysuz hiçbir yerde durmuyor” “Eşim müsait değilmiş bırakamıyor oraya” “Diğer odadaydım duymadım telefonu” “dönmeyi unuttum sana”
nazliminannesi mom97X dış sıkıntısı yaşıyoruz bu aralar çok huysuz 😂😂😂ama yalan değil 3. Ayından beri böyle 😂😂
bbtuba mom97X ay çocuk gece uyumadı ne oldu anlamadım :)) uyumasını bekliyorum ay uyusun bende hemen uyuycam :)))
Cicektebenimcicekligunlerde mom97X Hava soğuk hasta olur.(köye özellikle)😀 İnt kapatıyorum çocuklar evdeyken görmedim.( çoğu zaman net kapalı telefon uçak modunda ben iş yaparken durum falan atarlar tehlikeli)..😀 Ben cevap yazdım sandım telefonu elime alamıyorum ki..😀 Ne gıcıkmışım yüzleşme oldu.. 😅
ayazannesii uykusuzluklarinanasi babam aradiginda oğlan duruyo onunla ugrasiyorum"yalan ya bilerek açmıyorum yada kocam la vakit geçiriyorum"😄 Kaynanam a da gece bazen erken odama geçmek istiyorum"oglani uyutup bende yatayım sabah kocam işe gidecek ona da kalkcam diyorum. Bu arada kv ile yasiyorum"
Havuclukek11 mom97X oğlum uyuyor diyordum veya huysuz. Pembe yalanlardan çok korkarım. Çoçuk hasta vb. Bir kere eşim hasta dedi. Ertesi gün gerçekten hasta oldu 🤦
minervadefne mom97X kızım öksürüyor falan gelemem diyorum yani olsun gel diyecek biriyse ateşi çıktı gece şimdi halsiz diyorum ne diyim🥲