Mavili-mavilimorcicek Divayorgunxx Ertesi gün hapı icmissin birşey olmaz diye düşünüyorum.İhmal etme spirali taktir.Emzirme döneminde de kullanılan doğum kontrol hapı da var doktora sorup sana uygun olanı kullan.
deleted20517 Divayorgunxx ertesi gün hapı mide bulantısı yapıyor eğer kusarsaniz tekrar içmelisiniz etkisi kalmiyormus
Mavili-mavilimorcicek Divayorgunxx Kilo alımı,adet gormeme veya gecikmesi yapıyor genel de ama bunyeyle alakalı.
mervekaram Divayorgunxx bence seninki üçüz falan direk ettik etmiş sende 😂😂😂yok korkma bu kadar erken etki etmez belki ilaç sende yan etki yapmış 😂
oglumherseyim_ Divayorgunxx Vayyy ve bu kadar hızlı bir bebek nasıl oldu tüyo nedir 😬😬😬 Dün talihsizlik olup ertesi gün hemen bu kadar belirti nasıl oluyor 😂
MerveH_ Divayorgunxx aynılarını yaşadım canim ama daha ertesi gün belirti vermez bi hafta bekle de kan ver çok supheleniyorsan bende emzirirken öyle talihsiz bisey geldi başıma çok şükür bisdy olmadj
MerveH_ Divayorgunxx canim şuan kan vermeyi bekle eger yoksa mutlaka hap spiral veya przv kullan aksatma