Divayorgunxx Kızlar dün aksam bi talihsizlk oldu sabh hemn ertesi gün hapı kullnndm.suan midem bulanyo halsizm!belim agryr ve başım dönüyo hamilemi kaldm yaa
NewMomm1 Divayorgunxx bismillah hamile kalsan bile şak diye belirti vermez. Psikolojiktir o psikolojik
Mavili-mavilimorcicek Divayorgunxx 1gun de hamile kalıp belirti göstereceğine inanıyorsan başka çocuk yapmaya teşebbüs bile etme canım sen.Olabildigince korun!
Themom_ Divayorgunxx hemen belirti olmaz en az 15 gün geçmesi lazım psikolojiktir kaldı ki ertesi gün kullanmışsınız içinizi ferah tutun bence
Divayorgunxx NewMomm1 yok anam.piskolojik olmadgndan eminim yaa.bu haptan kullanan varmı.hapınmı yan etksi acaab
Divayorgunxx Mavili-mavilimorcicek 😂ya yeni dogum yaptm insan suphe ediyo bebegim daha 4 aylik korkyorum genede
Mavili-mavilimorcicek Divayorgunxx Ertesi gün hapı icmissin birşey olmaz diye düşünüyorum.İhmal etme spirali taktir.Emzirme döneminde de kullanılan doğum kontrol hapı da var doktora sorup sana uygun olanı kullan.
TwinsAndBeren Divayorgunxx ee o zaman talihsizlik yaşama bacım sen de. Bu arada bebeğin kalp atışları bile başlamış olabilir yarın bi doktora görün 😂
arifesnlv Divayorgunxx canım döllenme en az 3 günde gerçekleşirmiş bir günde hemen embriyo oluşacak değil ya sana hap yan etki yaptı büyük ihtimalle