Bayancorek kahvepres insan evinde huzurlu olunca başka bir şey yapası gelmiyor bence, bütün gün evde durup evimle vakit geçirebilirim 🌸🥳💐
kahvepres Bayancorek bende o kafadym kışın evcil oluyorum eşim cık gez diyor ama ben evim daha güzel diye söyleniyorum🤭
kahvepres sek_kahve 2 yudumda fincanda bitiyor tat gercekten alınmıyor hele ki yanında tatlı cikolata varsa fincan kesmez 🤣
asell_asl kahvepres açık havaya çıkmak.. neden bilmiyorum ama hep dışarda olmak istiyorum hepp. Gece bile . Yağmur yağsa bile .. ama tabiki çıkamıyorum 🙄 bir türlü sıra bana gelmiyor. Bebeğim var ev işi yemek yapmak derken akşam oluyor ve asla istediğim yere gidemiyorum. Bu yüzden çok mutsuzum
kahvepres asell_asl işleri beklersen bitmez iş canmm bazen bebenide al ve cıkk hem sanada iyi gelir bebeğinede cünki sen mutluysan bebeğinde mutlu olur kısack bir zamanda olsa yarat kendine misal her öğlen kahve icerim sunum yaparm yapmadımı eksik göryrm kendimi mutsuz ve bir şekilde zamanı ayarlıyorum
Esra1202 Kaygılarimdan kurtulmak beni çok mutlu ederdi. Sihirli bı deynek olsa ve aklimdaki bütün kötü düşünceleri silsin istiyorum
kahvepres Esra1202 biraz aslında negatiflikten cık canm nasıl diyim olumlu düşun herşeyi pozitif beyine ne iletirsen o olur iyi ve güzel şeyler illet zamanla bak kaygılarn azalcak kaygılandığın bir olayı iyiye cek kötüye değil
dalpsmom Oğlumun iştahla yaptığım yemekleri yemesi, aç gezsin ya tek derdim doyurmak olsun. Yaralıyım o konuda.
TulayGeriDon kahvepres kahve sigara. Ondan daha mutlu eden şeyler de. Para altın dolar euro milli piyango da vurgun
mineksu kahvepres Bodrum ya da Datça gibi yazlık bir beldede yaşamak beni çok mutlu ederdi.Ama şimdilik kahve ve sigarayla birde çikilatayla mutlu oluyorum.
kahvepres Meri-Mel aminn cnmm insan zaten her zaman nefsiyle savaşıyor yenilmemek dileğiyle inşallah🤲