kelebekmom yenidenhayat Kesinlikle. Hele ki stres onu besleyen şey. Bende aynıyım iyi diyorum geçiyor sonra yine aynı. Stres yapmamak gerekiyor oda mümkün değil
Demett_k kelebekmom saç dibinizdeki hangi şampuanla geçti. Benim de kıızımda var beyz beyaz kabuk oldu.
gmo Bende de yıllardır var saç diplerim de ne yaptıysam geçiremedim bu dediğiniz şampuanları deneyeceğim yüz için maalesef bilmiyorum
Iscan kelebekmom oğlumda var once madecasol suruyorum bir hafta sabah akşam aralarda da bepanthol sensidaily çok iyi nemlendiriyor bıyle geçiyor bizim
kelebekmom Iscan Bu kremi duymuştum teşekkür ederim kabuklanması geçiyo güzel nemlendirirsem ama lekelenme kaldı çok kötü gözüküyor sanki afedersiniz ağız kenarına ağda yapmışım da yara olmuş gibi 😬