Selam anneler. Bu sefer kendim için sorucam. Yüzünde egzama olan var mı? Saç diplerimde vardı şampuanla geçti ama yüzümdeki çok farklı leke gibi ve kabuklaşıp dökülüyor. Lekesi de geçmiyor yüzüme bişey sürmemeye çalışıyorum. Benzer sıkıntısı olan var mı acaba ?