Meri-Mel mematiii canım burada bebek takip kısmında hangi aylarda aşı var gösteriyor evet 2 yaşında aşı var bir de 4 yaşında var
maygirl mematiii ewet 2 yasind aşı war.3 te yok.1.5 yas kilosu kiz erkek bebekte dogumkilosu,genetik yapisi gbi faktorlere degisir.en alt sinirı oerspentil tablosu size gosterecektr ona gore degerlendirin baska bebeklere gore yanıltır sizi.
mematiii maygirl başka bebeklerinkine göre değil tabi genelde boy kaç cm arasında olduğunu anlamak için demiştim bunu yoksa internette de yazıyor ama doğruluk payı pek yok.
mematiii maygirl ve boyu kısa dedi ama tablo falan göstermedi hemşire mi abartıyor yoksa gerçekten öyle mi yaşayan var mı diye anlamış oldum bende
maygirl mematiii perspentili baz alsaniz daha dgru olur.neti degılde..en alt sinir ortlama deger ust snir hepsi daha dgru oranda perspentilde.doktorlarda perspentili baz aliyor cunku.
maygirl mematiii yani aslinda bazen hemsirelern cok abartgi durumlar doktrlara cok normal gelebliyor.kndi doktorunuz daha dgru yonlemdirir.anne babanin genetk yapisida onemli bunu bike degerlendriyor doktrlar
mematiii maygirl teşekkür ederim canım benimde doktorum uzak sağlık ocağına görede yine kontrole gidicem zaten ozaman sorarım bi