Merhaba hanımlar kızımın bugün bir buçuk yaş aşısı oldu .Ve iki yaşındada olacağı söylendi.Çoğu kişi burda üç yaşında olunuyor iki yaşında aşı yok demişti ama ikinci yaşta hangi aşılar olunuyor? Birde bir buçık yaşında boy kilo oranı nasıl olunmaları bilgisi olan yazanilir mi acaba?☺️🙏🏻