aysemsi10 işte mesela benim başka doktorlara da gidiyorum ben sadece o doktoruma gitmiyorum ikisi önermedi bu önerdi hatta dedi ki size mamayı yediriyorlar ki eczaneler para kazansın onlar eczanelerle anlaşmalı dedi o yüzden önermiyor dedi ve sizin bebeğiniz 8,5 aylık hani 3-4 aylık değil hani siz kendiniz bilirsiniz artık ben de çocuğumu doktorun dediğine göre ilerliyorum iki doktora gidiyorum 2 doktordan önermedi bu doktorun öneriyor bu doktorun olmasaydı çocuğum bronşitten şimdi şimdiye kadar ölmüştü hani size bağlı hani ben diyorum ki mamaya verileceğin parayı en azından sute ver devam sütü varsa o zaman bebe bisküvi ile karıştır bizim mama verirken içine bebe bisküvi katıyorduk onların içine bebe bisküvi de koyabilirsin hem daha uzun süre tok kalır iyi bugün gittim doktor önce önermemişti keçi sütünü bugün sordu emmiyor dedim yemek yiyor Bir de keçi süt içiyor dedim o zaman tamam o zaman dedi gelişimde gayet de iyi dedi boyu da iyi dedi kilosu da iyi dedi önce önermemişti hani siz bilirsiniz yani buraya yazıyorum okuyorsunuz zorla kötü kötü içirneye çalışıyormuşum gibi bir algi olusmasin bebeğiniz hani artık büyümüş hem gelişimini destekler içindeki vitaminlerle diye söyledim yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın