oylesinebiri__ bebek14 sizin dediğiniz mamayı devlet ücretsiz veriyor bizede rapor edildi ama bebeğim diğer mamaları sevmediği için rapor edildi Bebelac ben buraya yazdığımda herkes linçledi yok bedavaya aldın vergi bizden alınıyor bilmem siz satıyorsunuz bide
ngp Bebekka34 acaba yaşından dolayı mı geçtiniz bebeğim içmiyor bir yaş sonrasını da. Ve elinizdeki mamaları ücret karşılığı vereceksiniz ücretini de söylerseniz. Eczaneden şu an eskisini parayla alıyorum mecburen bir yaşı içmedi diye.
Bebekka34 ngp doktorumuz başka mamaya geçirince elimde kalmıştı. 200₺ den verdim bebeği için bir arkadaşa
Bebekka34 ngp aptamil pregomin syneo geçirdi doktorumuz. Neocate 2 ya da 3 ay kullandık emin değilim tam. ilk başlarda içiyordu ama kilo alamamaya başlamıştı son dönemde gazıda artmıştı doktor değiştirdi şimdi iyi gidiyor çok şükür
ngp Bebekka34 hımm anladım teşekkür ederim neocate deneyeceğim tekrar rahatsız olursa bir aptamili de denerim