Arkadaşlar bu mamalar parayla satılıyor biz smilac kullanıyoruz mamanin adedi 70 lira devlet 14 lirasını karşılıyor gerisini siz ödüyorsunuz raporlu olduğu halde bilip bilmeden hanımefendiye suç atmayın ayrıca ihtiyacı olan birşey almak için satacağım demiş kızına mama almak için