Eymen111 Yavuzunannesi_ merhaba ben bursadayim alışma süreci var ilk başta sonra alışıyorsun zaten ama çok güzel bir şehir diyebiliirm her konuda
Pamukbaby Nacafa biz 5. Bölgeden geldik batıya istediğimiz yeri bırak hiç alakası olmayan yere kaydırarak attı bizi 😁 yani ihtimaller felan bi yana nasip kısmetten öte torpil yoksa çok nadir herkes istediği yere gidiyor
Pamukbaby Yavuzunannesi_ Şırnak Beytüşşebap’daydık 16 tercih yeri yazdık İstanbul’un i’sini çevresini bile yazmadığımız halde İstanbul Silivri cezaevi geldi 3 sene zor dayandık sonunda bastık butona inşallah gideriz 🤲🏻