onlyy yesili mi kirmizisini mi kullaniyorsunuz? Yesilin yuzeyi pamuksu ve bana en iyi gelen o. Bende sasirdim suan. Orkid veya koteksin kirmizi olani bana da alerji yapiyor..
Bence biraz da normal pisik yapmasi hem son gunlerinizmis heralde artik son gunlere dogru iyice hassas oluyor cunku ve disaridaymissiniz degistirmemissiniz uzun kalmis cok cok normal. Bazen bebeklerimizde de pisik yapmayan bez kullanmamiza ragmen oluyor. Ayrica az gelmeyi birakin hic gelmese bile uzun saatler ayni ped kaldiginda pisik yapiyor bana. Misal Bazen son gun takiyorum disari cikiyorum bakiyorum hic gelmemis bitmis oluyor ama ne olur ne olmaz da cikartmiyorum ama eve gelince cok fena yanma yasiyorim