Elifdemir1907 onlyy evet tahmin edebiliyorum en azından sabaha kadar hava alsa yanması ve kaşıntısı geçer 😥 dışarda çok mu terledin kız öyle oldu genelde terleyip sıcak kalınca öyle oluyo bidaha kotex kullanma daha ince bir ped kullan
onlyy Elifdemir1907 terlemedim aksine soğuktu zaten az geliyordu degistrmiyim dedim daha önce de kotex kullndgmda olmstu bi kere oldu bidaha olmaz diye düşündüm yine aynısını kullndim
Elifdemir1907 Yada adet bitimine yakın çok az damla seklinde kanaman oluyorsa günlük ped kullan adet bitiminde
zeynep91 onlyy bende cok yasıyodum bu durumu taharet yapın sureklı bide orayı temzledkten snra pamuga sirke dök ve sil oranı tekrar su vurma öyle kalsn her tuvalette yap bnu sirke kasntıyı alıyor iyi geliyor
Elifdemir1907 onlyy sirke pişik olan bölgeyi asidik olduğu için yakar diye biliyorum ama yanlış mı biliyorum acaba siz mantar olmuş olabilirmisiniz mantar da çok kaşıntı ve yanma yapar 😐 aslında yarin bir doktora gitseniz daha iyi sanki
onlyy Elifdemir1907 ama dudaklarının içi kizarmis yani iyice içerisi kasinmiyor sadece kızarıklık var bide dediğiniz gibi çamaşırı çıkarıp sadece pijama giydim ve şuan yanma filan yok
_YanakReisinAnnesii onlyy normal de molped kullanıyorum beyaz paket olanı bir defa da kotex deneyeyim dedim hayatımın hatasını yaptım 🤦🏻♀️bende de aynı oldu maalesef ve çok rahatsız ediciydi molpede göre.
_YanakReisinAnnesii onlyy maalesef öyleymiş ben molpedden devam 😅pişik kremi iyi gelmişti bu arada bana deneyin isterseniz
_YanakReisinAnnesii onlyy çok acıyordu ben mecbur sürdüm iyi de gelmişti 😅olmaz heralde ya yani inşallah 😂