Efe36annesi yazılı sınav için instagramınız var ise kesinlikle ehliyet Cenk hocayı takip edin. Hem çıkmış soru paylaşıyor bolca hemde konu anlatımları var. Konu anlatımları da gayet akıl da kalıcı,sıkmayan bir tarzı var.Sadece çıkmış soru çözmek yetmeyebiliyor,konuların içeriğini bilmekte önemli bence. Konular aynı fakat soru şekilleri farklı tarzda geliyor sınavda. Dediğim şekilde yapar iseniz kolaylıkla geçersiniz yazılıyı merak etmeyin. Direksiyon için de bende sıfırdan başladım ve 6 derste baya çözdüm gayet güzel gidiyor,son bir dersim kaldı ve hafta sonu direksiyon sınavım var,umarım sevindirici bir sonuç alırım. Yazınızı görünce yazmak istedim,istiyorsanız kesinlikle yazılın kursa. Stresli,zor bir süreç ama bir o kadar da keyifli 💐