funda94 yrn3897 merhaba bizde 5 aylık olduk Hala gece 3 kez atlet değişiyorum Yatak yastık göl oluyor anlamadım bir de dün regl oldum sinir stres üstümde
Gul-42 yrn3897 evet öyle oluyor kış gunu kar yagarken tsort gıymıstım🙈😀regl etkılermı bılmıyorum regl olmamıştım ben
Nursensglk yrn3897 hem adet olmadığınız için vücut ateş yapıyor hemde lohusalık terlemesi olduğunda dolayı öylesiniz hem hemen adet olmuştum
Baybyuras yrn3897 bende çok terlerdim utanırdımda bu kadar terlemekten gece 2 3 tane değiştirirdim bide üşüme gelirdi dahada örtünmek isterdim ama çok şükür geçti
cLearQueen yrn3897 ben de cok terliyorum hic de usumuyorum kisa kolla geziyorum hep tisortumu falan atasım var. Lohusalik kalmadi ama bilemedim
Tusa_ yrn3897 başlığı okurken bile tüylerim diken diken oldu ayyyy o ter çok kötü hala bazen oluyor 6 buçuk aylık bebeğim
gkcesrp yrn3897 iki kere oldum sadece yanı tabı fark oluyor zaten ilk zamankı gobegım gibi değil şuan baya küçüldü ama mesela hiç bir kıyafetım olmuyor öyle anlatayım önceden hıc göbeğim yoktu dumduzdü şuan pantolonlar falan olmuyor