ygmr Ozlem35 oyleymis ben 2 kutu kullanmistim hipp kabiz yapmisti sma denedim o kabiz falan yapmadi suan humana kullaniorm artik yavaştan ek gidaya basladim kizim icmio artik kasik mamasi veriorm onun yerine az az emziriorm bide
Zeydbus Kubra5000 aptamil conformil denedin mi? İstersen bi dene normal aptamil bizdede gaz yaptı şimdi conformil kullanıyoruz ve bir ayda 1.5 kilo almış oğlum .. bana da bi arkadasım söyledi gerçekten her bebekte işe yarıyor
Nrtn00 Kubra5000 canım benim bebeğim 4 aylık anne sütü almıyoruz sadece hipp combiotikle beslenıyor ve suan 8.5kilo. Dr fazla oldugunu söylüyor kilosunun. Cok iyi kilo aldıryor bence senn bebeğin kaç aylık kaç cc verıyorsun 1 öğününde
nurayuzun Kubra5000 ben evolvia kullanıyorum kızım 1 ayda 1150 kg aldı meme+mama seklinde kullanıyorum
Ayazzz 42günlük bebeğim bizde hipp kullanıyoruz hem emziriyorum hem mama veriyorum. Günde 2kez kaka yapıyoruz ama yarayıp yaramadığını daha pek anlayamadım
EsraUlurak Kubra5000 oğlum doğduğundan beri hipp compiyotik mama yiyor ve maşaallah kilosu iyi acaba mama yapımındamı bi yanlişluk var veya bebeğiniz doğmuyormu bazı anneler kutu üzerindeki talımatları yapmıyormuş mesela kaşik sayısını ve cc mikltarlarını tam uğramıyorlar miş 6 aylık oğlum 9.600 gr günde 5 biberon 180 cc içiyor gecelerinde 60 cc filan anne sütü sağlıyorum
Talodes Mrvcn ewet çok emmesine rağmen kilomuz hep snırda oluyodu ve doymuyodu bebeğim doktormz öyle söyledi yağ oranı az sütümün
EsraUlurak Kubra5000 belkide aptamilide kullanıp memnun olan çok bizde gaz yaptı isterseniz birde onu deneyin 😕
Mtg Kubra5000 bizimki gayet tosuncuk ustelik 1950 gr dogdu simdi 4 bucuk aylik 7200 du en son bizde hiipp combiyotic 1 kullaniyorz
Lolita Talodes Daha nekadar alsın kilo ?Ya gerçekten konu ile ilgili bilginiz yok yada nispet yaparcasına bilmemezlikten geliyorsunuz.1kilo 300gr almış bebeğiniz daha ne olsun maşallah...
Tucig Kubra5000 Bebegınızın kılosunu 56 ya bolerek her oğünde ıcmesı gereken sut mıktarına bulabılırsınız
Gorkem3831 35 haftalık yenı dpgdu oglum yogun bakımdan cılarttıgımda 2.150 gram idi şuan 14 günlük 3 gün pnce doktora gittik 2.300 gram dedi aptamıl kullandım İshal yaptı bugun hıp e basladım acaba kılo aldırır mı aptamıl de memnunum ama doymuyor onunla