akdkakkdakkd
Bence en az iki, kardeş anne babadan daha akraba :)) Allah izin verirse büyük oğlum yedi yaşına girecek ocakta küçük oğlum da dört buçuk aylık. Birbirlerine sahip olacakları için çok heyecanlı ve mutluyum. Onlarla her gün güzel anılar biriktirmek için sabırsızlanıyorum