talhamamy akdkakkdakkd oğlum şu an 4 aylık kardeşi olsun çok isterim ama bi çocuğum daha olsun istemiyorum😃
Sare_nuhaninannesi_05 akdkakkdakkd 2 çocuk diye düşünüyorum kendimce belki kızımın bebekliği küçüktür diye böyle bir düşünce icerisindeyimdir ama gelen gideni aratır sözü ile ikincinin ağzına edeceğine adım kadar eminim 🤣
mom97X akdkakkdakkd 6 aylık bebem var büyük konuşmak istemiyorum, ama ben tek çocukta elendim. Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.. Tek iyidir, hele ki bu çağda fazla bile belki .. Allah isteyip olmayanlara versin
metemom_ talhamamy benimki de 4 aylık çok istiyorum bir kardeşi olsun beraber büyüsün oynasın ama bir daha çocuk doğurmaya psikolojim el vermiyor 😂
talhamamy metemom_ yaptırdık ateş öksürük burun taıknaıklığı 2 gece sabahladık umarım sizin öyle geçmez😞
devrim_gnl akdkakkdakkd 11 aylık kızım var 27 haftalık hamileyim 2 çocuk ama aralri min 2 yıl olmalı kesinlikle
Mustininannesi06 akdkakkdakkd 2 çocuk ideal bence ama araları bi 4 5 yaş olmalı diye düşünüyorum bir oğlum var bide kardeşi olsun isterim
Dmtt06 akdkakkdakkd şimdi şöyle ben kesinlikle tek çocuk diyordum hatta bitirmiştim de bu işi kafamda kızım 22 aylık ama bu sefer onun bir oyun arkadaşına ihtiyacı olduğunu fark ettim ve sürekli eve misafir çağırıp millete ve çocuklarına hizmet etmeye başladım 🤣 bari kendime ikinci çocuğu yapıp ona hizmet edeyim diye karar verdim ayrıca ilerde de ona dost olabilecek bir kardeşi neden olmasınki diye düşünüyorum
Hanabii Kızım 13.5 aylık doğduğunda da bir diyordum hala daha bir diyorum. Asla ama asla ikinci cocugu kaldıramam.