Busramustim Çıcuk gelişimci ise o zaman tamam. Bence içiniz rahat olsun diye başka bir yere daha götürün hiç bir şey için geç olmaz. Size kendimden vereyim 3 yaşında oğlumda konuşma geriliği mevcuttu. Eşim, eşimin ailesi , kendi annem ve babam dahil herkes bekle konuşur bilmem ne dedi. Eğer ki anne bir şeylerin ters gittiğini hissediyorsa vardır birşey. Bu arada kendim de öğretmen olmama rağmen hayatımızda ne ekran var, etkinlik kitap okuma yani size nasıl diyeyim 1,5 aylık oğlumla geçen sene oyun gurupları kapısında bekledim yeter ki açılsın dili diye. Dil terapisti hafif düzeyde mevcut konuşma geriliği dedi eşim kreşe bile göndermek stemitordu. Babamı aradım dedim böyle böyle ortalığı ayağa kaldıracam yoksa dedim sonra eşimi aradı ben yazın olan kreş parasını vericek kış dönemi için yine takviye yapıcam deyince eşim razı oldu. Şimdi diyorum ki iyi ki kimseyi dinlememişim 3 yaş 5 aylık çok daha iyi şükürler olsun .